25 Kasım 2009 Çarşamba

İşte sonunda...


Evet biliyorum şimdi bir çoğunuz annem gibi :) "Eee Gökçe, bu kadar malzemeyi alıyorsun da (daha paylaşmadığım bir kaç siparişim var, utandım artık, yakında paylaşıcam) hiç bir şey yaptığını göremedik" diyorsunuzdur. Ama işte sonunda elimden bir şey çıktı :) Şimdi böyle söyleyince çooook büyük bir şey beklemeyin, ufak ama işte ben çok severek yaptım, çok beğendim, umarın sizde beğenirsiniz :) kullandığım tüm malzemeleri ilk kez kullandım, sanırım başarılı oldum :)

Hediye gelen çiçekler solduktan sonra elimde böyle bir cam vazo kalmıştı. Ben de onu düz halinden biraz arındırmak istedim. Ama camın görüntüsünü de tam kaybetmek istemedim. O nedenle sadece tek yüzünü boyadım. Üzerine de peçete transferi ile resmi yerleştirdim. İlk deneme olduğu için biraz zorlandım, peçete çok nazik oluyor, yırtılacak diye epey heyecan yaptım :) Sadece bir yerinde ufak bir yapışmayan yer kalmış ama ben vernikledikten sonra farkettim, şimdi ne yapsam bilemedim, yardımcı olacakların önerilerine açığım. Yorumlarınızı bekliyorum.

İşte bunlar da sıradakiler, kavanoz kapaklarının verniklenmesi kaldı, cam kısmını boyamayacağım, bunları baharat kavanozu olarak kullanmayı düşünüyorum. Büyük kutu ise hediye olacak :)

Not: İşlerimin bu kadar ağır gitmesinin nedeni iş dışında evde geçirdiğim zaten sınırlı olan zamanı da bir önceki yazımdaki canavarla geçirmemdir. İşler ancak o uyuduğunda yürüyor :)

Hiç yorum yok: