8 Ekim 2009 Perşembe

Bloglar, bloglar...

Arkadaşlar ama bu kadar olmaz ki... Bu kadar çok blog hem de hepsi birbirinden güzel... Sabahtan beri ondan ona geçmekten (herkes birilerini önermiş, yönlendirmiş, süper bir dayanışma) doğru dürüst bir iş yapamadım desem yeridir :) Ama bir o dünyaya bir bu dünyaya girip çıktım, yepyeni insanlar, yeni yeni hayatlar... Gerçekten çok güzel... Hepsine bayıldım, kimine yorum yazdım, kimine sadece izleyici olarak katıldım, ama hepsine de bayıldım. Sonra dedim ben niye paylaşmıyorum bu güzel siteleri dedim. İşte yanda izlediklerimi açmaya böyle karar verdim. Uyarmadı demeyin bir daldınız mı kendinizi kaybedeceksiniz, ben hep öyle oluyorum. Bir de bitmek tükenmek bilmeyen bir şeyler yapma isteği, ama yapıcam yapıcam söz :) Böyle de pek bir tembel gibi gözüktüm ama işden eve dönünce malum benim minik cadı eteğimi bırakmıyor, az daha büyüsün evde bir parça boşta kumaş bırakmıycam :)

Hiç yorum yok: