12 Kasım 2009 Perşembe

Bugün güzel bir gün...- Etsy

Dışarı da deli gibi bir yağmur var. Hava kapalı, genelde herkesin kasvetli olduğu tarzda bir gün ama ben sanki bahar gelmiş gibi neşeliyim bugün. Öncelikle dün almış olduğum boyalarla boyamak istediğim işlerime başladım :) :) Tabi onun da hikayesi ayrı. Size resimlerini gösterdiğim akrilik boyalar ve fırça meğer cam ve metal üzerinde olmuyormuş, danıştığım diğer blog sahibi arkadaşlardan (lolipu, Ece hanım, beyazkkelebek) öğrendiğim kadarıyla kardeşime hemen enamel boya ve sünger fırça siparişi verdim. Gelen boyalarımla da hemen işe koyuldum. Kızın her uyumasını fırsat bilip bir kat daha boyuyorum :) Bitince resimlerini paylaşıcam sizinle, malum biraz zaman alıyor böyle :)

Bir de bu sabah işe geldim, ne göreyim; masamın üzerinde sarı bir zarf :) :) :) Etsyden verdiğim siparişlerin biri gelmiş :) Hani şu ilk etsy ve ilk paypal denemem dediğim siparişler...
Deneyimlerime gelince:
Siparişi Etsy'de "Jubilee For Me " den verdim. Geçen hafta perşembe günü vermiştim. Paketim dün geldiğine göre 6 gün içinde problemsiz elime ulaştı(Bu siparişimin uluslararası gönderileri için haftanın 3 günü vardı, benim şansıma biri de perşembeydi ve ben siparişi verdiğim gün kargoya verildi). İçinden tüm istediklerim eksiksiz çıktı :) Hatta Rachel bana hediye olarak karışık seçtiği 10 adet daha aplike göndermiş. Sipariş formuna da el yazısı ile teşekkür notu yazmış :)
Şimdi ben bugün mutlu olmayayım da ne zaman olayım :)

2 yorum:

Syhn dedi ki...

güle güle kullann. bencede sevinn :))

Gokce dedi ki...

teşekkür ederim :)