6 Eylül 2009 Pazar

Yaratıcılık...

Bugün iş yerindeyim, pazar mesailerini hem seviyorum hem sevmiyorum. Herkes tatil yaparken sevdikleriyle gezerken işe gelmek hiç güzel değil ama doğrusu işin en sakin olduğu ve benim sevdiğim konularda internette gezebildiğim bir gün oluyor :)
bugün yine site site turdayın anlayacağınız. Benim en büyük zevkim el işi olan herşey.. Özellikle Amerika'da el işlerine verilen değere hayranım. Biz de belki yapanların çok olmasından mıdır yoksa gittikçe daha da hazır tüketim toplumuna dönüşmemizden midir bilmem bence el işi ürünlere yeteri kadar değer verilmiyor. Herkes kullanılan malzemenin maliyetiyle fiyat biçiyor ama ya en pahalısı olan el emeği, tek olmanın özelliği... Neyse ben de bugün gene bir sürü şey baktım, yapım aşamalarını inceledim.. anlayacağınız bugün yaratıcı damarım kabardı, kafamda değişik bir sürü fikir oluştu ve şimdi bunları gerçekleştirmek için yanıp tutuşuyorum. Umarım zamanım olur. Beni geçindireceğini bilsem hiç düşünmem böyle bir işe geçerim ama zor çok zor...
Ya da ben de cesaret yok... Neyse ben bir şeyler yapıp göstereyim de size belki siz beni cesaretlendirirsiniz ya da "aman kızım bunlar ne böyle otur sen oturduğun yerde" dersiniz kim bilir :)

Hiç yorum yok: