22 Aralık 2009 Salı

Geldim...

Bu aralar çok sık yazma imkanım olmuyor malesef. Bizim Aralık ayımız hep böyle geçiyor, çok yoğun, gün içinde hiçbir şeye doğru dürüst bakamıyorum. Sizleri bile takip edemiyorum, aklım kalıyor hep :)Bu arada bir yandan sevgili Primarima'nın çekilişinden bana çıkan arkadaşın hediyesini hazırlama çalışıyorum, bu hafta onu kargoya vermem gerekiyor. Umarım beğenir :) Bir göndereyim hele sizinle de paylaşacağım. Bu arada kendime küçük bir çalışma alanı kurmaya çalışıyorum, tam masayı monte etmek için ailenin kadrolu ustası gelecekti ki arabasına çarpmışlar, kasko, servis uğraşması gerekiyormuş gelemedi. E benim izin günüm bu aralar tek, onu da ayarlamışım hafta içine, kaldı mı başıma oda darma dağınık. Kütüpanenin yeri değişecek diye bütün kitapları odanın bir köşesine yere yığmıştım, şimdi toplayamıyorum da ha yaptık ha yapıcaz diye... Neyse şu patırtılı ayı böyle atlatalım da daha yılbaşı yemek alışverişi yapıcaz :) İşte en sevdiğim şeylerden biri de bu :) Bu yılbaşı kardeşim ve eşiyle (bir de doğmak için gününü bekleyen minik yeğenimle tabii ki )beraber kutlayacağız yeni yılı, bizbize eğlenicez artık :)
Hadi lafı çok uzattım daha raporu hazırlayıp göndermem lazım.
Bu posta bir yılbaşı resmi eklemeden yapamadım, yoğunluğun içinde en sevdiğim şey her gittiğim yerin böyle süslenmiş olması :)
Bu benim olabilir miiiiii? Lütfeeeeennn...

Hiç yorum yok: