14 Aralık 2009 Pazartesi

Neler yaptım neler :)

Bir hafta nasıl geçti?
Ne zaman geçti?
Topu topu 7 gün müydü?
Ben nerdeydim peki?
Hangi ara ne yaptım acaba?...
Bu sorular böyle uzuyor bugün. Geçtiğimiz hafta nasıl yoğundu anlatamam.

Yıl sonu nedeniyle yoğunlaşan işim...
Oturma odasında dekorasyon değişimleri(ki hafta başı başlayıp sonrasında aksadı, daha da bitmedi)...
Bir ameliyat (neyse şimdi teyzem çok iyi evine kavuştu)...
Bir vefat haberi (ki bir müddet kafamı toplayamamın yegane nedeni)...
Bir doğum, hem de ikiz :) (kendimi yeniden toplama nedenim)...
Bir doğum günü, 8 yaşına basan bir delikanlının :)...
Bozulan digitürkle haşır neşir...

Sanırım bu kadardı. Bu arada ben de hem ameliyat olan teyzeme, hem arkadaşımın yeni doğan ikizlerine birer hediye hazırladım. Bir yandan da hiç modelleme ekipmanım olmamasına rağmen yeğenimizin doğum günü için şu meşhur :) Ben10 li pasta yaptım.
Gelelim fotoğraflara ve ayrıntılara...

Hiç yorum yok: