2 Ocak 2010 Cumartesi

Gecikmeli bir dizi yeni yıl yazısı...


Son 15 gündür nerdeyim, ne yaptım, sizler neler yaptınız inanın farkında değilim. Bir yıl bu kadar mı zor yollanır, bu kadar mı yoğun, alt üst, karrgaşayla yollanır...
Herhalde bütün bir sene konuşmadığım kadar telefonla görüştüm, sözler verdim, görüşme yaptım... Neyseki sağlıkla ilgili değil hiç biri, ne de olsa yıllar gelip geçiyor, biz istesek de istemesek de akıp gidiyor, yeterki sağlıkla aksın... Sanırım başka her şey yavaş yavaş da olsa çözülüyor...

Neyse ben yılbaşına dair yazmak istediklerimi şimdi bir çırpıda sizlerele paylaşmak istiyorum. Ev dekorumdan sevdiğim bir iki objemi fotoğraflıyorum.

Bir de kargaşa içinde sevgili Prima Rima Ebru'nun hediye çekilişinden bana çıkan sevgili Tuku'nun hediyesini 30'unda kargoya vermeyi başarıyorum. Kırılacak olduğu için strawberry sağolsun, siparişlerimden kalan kutulardan birine sağlamca yerleştirdim. Umarım kendisine de çooook çoook mutluluk getirsin...

Hiç yorum yok: